تصویر مربوط به مطلب

بوکس

حتی اگر هیچ‌وقت مبارزه‌ای در برابر یک حریف و در رینگ مسابقه داشته باشید، هنوز هم می‌توانید بدنی تنومند همچون جرج فورمن بوکسور آمریکایی بدست بیاورید...
 
 
بوکس ورزش مورد علاقه افراد با روحیه رقابتی و جسور....
بوکس ورزشی است که در آن حملات و دفاع تنها با مشت صورت می گیرد. و مسابقه در یک رینگ مربع که با چهار طناب محصور شده است برگزار می گردد. در این ورزش ضربات لگد، هل دادن، ضربات سر و ضربات به قسمت های زیر کمربند حریف، ممنوع می باشد.  این ورزش تقریباً عضلات تمام بدن را درگیر می‌کند. عضلات کول، سرشانه، جلو بازو، پشت بازو، شکمی، سینه و پشت، تقریباً عضلاتی هستند که هنگام مشت زدن، گارد گرفتن و جاخالی دادن بکار گرفته می‌شوند.
عضلات پاهای شما هم برای اینکه درون رینگ مسابقه سر پا بمانید درگیر هستند، و به شما کمک می‌کند تا از حریف واقعی یا مجازی‌تان بگریزید. نیرویی که شما برای هر مشت تولید می‌کنید، از پایین تنه شروع می‌شود و از ساق پاهایتان در زنجیره‌ای جنبشی به سمت بالا هدایت می‌گردد. ساقهای شما را قوی می کند و به چالاکی شما در رینگ مسابقه کمک می‌ افزاید. مشت زدن و جهش درون رینگ بوکس، انرژی قابل توجهی مصرف می‌کند، به همین دلیل بوکس ورزشی موثر برای تمرین قلب نیز بحساب می‌آید. 
مطمئنا بوکس یک فعالیت فیزیکی است که می‌تواند به روی فرم آمدن بدنتان کمک کند، اما مزایای روانی هم دارد!
ضربه زدن به کیسه بوکس و تمرکز بر مشت زنی و ترکیب ضربات، امکان رهایی از ناامیدی، عصبیت و حس تهاجمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. عناصر تخصصی بوکس مانند مشت زنی سرعتی با توپ و جست و خیز کردن، می‌تواند به ایجاد نظم و تمرکز و نهایتان به آزاد کردن فشار ذهنی‌تان کمک کند.
 

 



لیست پکیج های آموزشی این دوره آموزشی

تعداد جلسات طول مدت دوره تعداد جلسات قابل فریز هزینه هر جلسه هزینه کل
10یک ماه تا 45 روز (یک نفر) 2 1800001800000 ثبت نام
10یک ماه تا 45 روز (دو نفر) 4 2000002000000 ثبت نام


لیست مربیان این دوره آموزشی

تصویر نام ونام خانوادگی مدرک -
آزاداسعدیدکتری تخصصی مشاهده رزومه
ارسلان مسلم خانیفوق لیسانس فیزیولوژی ورزشیمشاهده رزومه

تاریخ : 1395/11/30 | زمان : 9:41 AM | نویسنده :مدیریت وب سایت |

پیشنهاد / انتقاد / نظرات

نام و نام خانوادگی (لازم)

ایمیل (لازم)

پیشنهاد / انتقاد / نظرات